Ikimokyklinis, priešmokyklinis ir pradinis ugdymas (1-4 klasės) Pagrindinis ir vidurinis ugdymas (5-8 ir I- IV gimnazijos klasės)












Erasmus+ KA2 „Theatre and cooperative work"




Projekto pavadinimas:
 „Theatre and cooperative work“


Projekto tipas: Erasmus + mokyklinio ugdymo strateginės partnerystės projektas, remiamas ES lėšomis (80 % pradėjus projektą, 20 % – pateikus galutinę ataskaitą).

 

Projekto partnerių šalys: Ispanija, Vokietija,  Prancūzija ir Italija

 

Projekto tikslinė grupė: 15–18 m. moksleiviai

 

Projekto trukmė: dveji metai (2016–2018)

 

Projekto veiklą koordinuoja: kūno kultūros mokytojas metodininkas Saulius Lukonas ir šokių moytoja Inga Palaitienė 

 

Projekto santrauka: projektas skirtas teatrui ir bendradarbiavimui tarp mokyklų, sprendžiant įvairias mokykloje pasireiškiančias paauglystės ir jaunystės problemas, aktualias visame pasaulyje.

 

  

Kovo 29 - balandžio 7 dienomis Klaipėdos licėjaus 8–IIG kl.  mokinių grupė su dviem lydinčiais mokytojais dalyvavo Erasmus + programos KA2 tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Theatre and cooperative work“ susitikime Vokietijoje, Heilbrono (Heillbronn) mieste.  Projekto partneriai – 15-18 metų mokiniai iš Ispanijos, Vokietijos,  Lietuvos,  Prancūzijos ir Italijos – susibūrė bendrai veiklai. ERASMUS+ finansuojamos programos projekto tikslas – ugdyti jaunuolių bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius, lavinti asmenines savybes, skatinti jaunų žmonių sveiką gyvenseną, kūrybingumą, puoselėti kultūrų įvairovę.

 

Klaipėdos licėjui, ir Lietuvai Vokietijoje atstovavo dešimt mokinių, kuriuos lydėjo licėjaus teatro ir renginių režisierius Tomas Jašinskas bei kūno kultūros mokytojas Saulius Lukonas.

Nepamirštama savaitė prasidėjo, kai po ilgos kelionės pasiekėme tikslą - jaukų miestą Heilbronn. Įvairiatautė 49-ių projekto dalyvių grupė buvo apgyvendinta nedideliame viešbutyje/jaunimo namuose. Dienos buvo labai intensyvios, pilnos įvairiausių veiklų. Visų šalių delegacijos puikiai atliko namų darbus – pristatė savo sukurtus spektaklių eskizus. Be dalykinės programos, delegacijoms buvo suorganizuota daug sportinės veiklos: šaudymas iš lankų, kopinėjimas alpinizmo centre, važinėjimas kalnų dviračiais, draugiškos varžybos, komandiškai irkluojant įspūdingus, didžiulius „dragonboat“ laivus. Po kelių dienų, dalyviams jau susibendrąvus, visi išvyko į puikią jaunimo stovyklą, esančią atokioje, kalvotoje, miškais apaugusioje vietovėje. Apie interneto ar telefono ryšį nebebuvo „nė kalbos“, tad stačia galva visi pasinėrė į stovykloje organizuotas indėnų tematikos veiklas: tipių statybą ir mariginimą, totemų skaptavimą, sapnų gaudyklių kūrimą, veidų marginimą indėniškais motyvais, maisto ruošimą drauge. Galiausiai lietuvaičių iniciatyva buvo sukurtas improvizuotas šamanų ir dvasių vakaras, vainikavęs indėniškos tematikos veiklas. Užduotys, skirtos mišrioms dalyvių grupėms, reikalavo ypatingo dėmesio ir įsiklausymo. Džiugu, kad lietuvaičiai buvo geriausiai mokantys anglų kalbą, todėl jie ir ėmėsi iniciatyvos įvairiataučių komandų veikloje. Nors anglų kalba ir buvo pagrindinė projekto veiklos kalba, jaunimas taip pat mokė vieni kitus savo gimtųjų kalbų.

Padedant vokiečių teatro profesionalams, apjungti visus seniau pristatytus darbus į vieną bendrą teatro pastatymą, bei grįžus į Heilbronną, projektą vainikavo baigiamasis tarptautinės komandos pasirodymas publikai. Po jo daugybės projekto dalyvių akyse kaupėsi ašaros, nes viešnagė baigėsi, tačiau laukia dar vieni, ne mažiau įdomūs, projekto metai. Tikime, kad projektinė dešimties dienų išvyka suteikė moksleiviams daugiau pasitikėjimo savimi, ugdė jų žmogiškąsias vertybes ir paskatino tikėti Europa, kurios dalimi mes esame.

Į klausimą „Kodėl buvo verta dalyvauti tarptautiniame projekte?“ atsako projekto dalyviai – Klaipėdos licėjaus mokiniai: Skaistė Svajonė Jazilionytė. Tarptautinio projektu metu tu susipažįsti su kitokia žmonių kultūra, su užsienio šalių jaunimu, pastebi jo panašumus ir skirtumus. Tu patiri nepamirštamų nuotykių, išlipi iš savo komforto zonos, įgyji daug patirties, išmėgini dalykus, kurių nesi bandęs. Susirandi draugų, kurių nors ir nematai kasdien, bet visada žinai, kad gali aplankyti ar sulaukti atvykstant. Tai laikas ir žmonės, kurie liks tavo širdyje visada!

 


2017 m. spalio 16–20 d. Instituto Di Istruzione Superiore "Giovani Falcone" Palazzolo mieste, Italijoje vyko projekte dalyvaujančių mokytojų susitikimas, kuriame dalyvavo kūno kultūros mokytojas Saulius Lukonas ir šokių mokytoja Inga Palaitienė.

 

Kitas susitikimas – išvyka su mokiniais planuojama Prancūzijoje, Perpignan mieste 2018 m gegužės mėnesį. Tai bus paskutinis šio projekto etapas.

 

 

_

Pamokų ir konsultacijų laikas 5–8, I–IV klasių mokiniams

Pamoka

Pamokos laikas

Pietų pertraukos

1

8.00–8.45

 

2

8.55–9.40

 

3

9.50–10.35

Po 3 pamokos – 5 kl. mokiniams

4

10.55–11.40

Po 4 pamokos – 6–7 kl. mokiniams

5

12.00–12.45

Po 5 pamokos – 8–II kl. mokiniams

6

13.05–13.50

Po 6 pamokos – III–IV kl. mokiniams

7

14.05–14.50

 

8

15.00–15.45

 

9

15.55–16.40

 

Mokinių atostogos 2018-2019 m. m.

 

Prasideda

Baigiasi

Rudens

2018-10-29

2018-11-02

Žiemos (Kalėdų)

2018-12-27

2019-01-02

Žiemos

2019-02-18

2019-02-22

Pavasario (Velykų)

2019-04-23

2019-04-26

Mūsų rekvizitai

Klaipėdos licėjus
Įmonės kodas: 191832328
Kretingos g. 44, 92317 Klaipėda
Tel./faks.: 8 (46) 351286, +370 (616) 33807
Buhalterija: +370 (610) 10791
El.paštas: info@klaipedoslicejus.lt
AB DNB bankas
Klaipėdos filialas
Banko kodas: 40100
A/s Nr.: LT 544010042301124105