Ikimokyklinis, priešmokyklinis ir pradinis ugdymas (1-4 klasės) Pagrindinis ir vidurinis ugdymas (5-8 ir I- IV gimnazijos klasės)












Erasmus+ KA2 „Theatre and cooperative work"




Projekto pavadinimas:
 „Theatre and cooperative work“


Projekto tipas: Erasmus + mokyklinio ugdymo strateginės partnerystės projektas, remiamas ES lėšomis (80 % pradėjus projektą, 20 % – pateikus galutinę ataskaitą).

 

Projekto partnerių šalys: Ispanija, Vokietija,  Prancūzija ir Italija

 

Projekto tikslinė grupė: 15–18 m. moksleiviai

 

Projekto trukmė: dveji metai (2016–2018)

 

Projekto veiklą koordinuoja: kūno kultūros mokytojas metodininkas Saulius Lukonas ir šokių moytoja Inga Palaitienė 

 

Projekto santrauka: projektas skirtas teatrui ir bendradarbiavimui tarp mokyklų, sprendžiant įvairias mokykloje pasireiškiančias paauglystės ir jaunystės problemas, aktualias visame pasaulyje.

 

  

Kovo 29 - balandžio 7 dienomis Klaipėdos licėjaus 8–IIG kl.  mokinių grupė su dviem lydinčiais mokytojais dalyvavo Erasmus + programos KA2 tarpmokyklinės strateginės partnerystės projekto „Theatre and cooperative work“ susitikime Vokietijoje, Heilbrono (Heillbronn) mieste.  Projekto partneriai – 15-18 metų mokiniai iš Ispanijos, Vokietijos,  Lietuvos,  Prancūzijos ir Italijos – susibūrė bendrai veiklai. ERASMUS+ finansuojamos programos projekto tikslas – ugdyti jaunuolių bendravimo bei bendradarbiavimo įgūdžius, lavinti asmenines savybes, skatinti jaunų žmonių sveiką gyvenseną, kūrybingumą, puoselėti kultūrų įvairovę.

 

Klaipėdos licėjui, ir Lietuvai Vokietijoje atstovavo dešimt mokinių, kuriuos lydėjo licėjaus teatro ir renginių režisierius Tomas Jašinskas bei kūno kultūros mokytojas Saulius Lukonas.

Nepamirštama savaitė prasidėjo, kai po ilgos kelionės pasiekėme tikslą - jaukų miestą Heilbronn. Įvairiatautė 49-ių projekto dalyvių grupė buvo apgyvendinta nedideliame viešbutyje/jaunimo namuose. Dienos buvo labai intensyvios, pilnos įvairiausių veiklų. Visų šalių delegacijos puikiai atliko namų darbus – pristatė savo sukurtus spektaklių eskizus. Be dalykinės programos, delegacijoms buvo suorganizuota daug sportinės veiklos: šaudymas iš lankų, kopinėjimas alpinizmo centre, važinėjimas kalnų dviračiais, draugiškos varžybos, komandiškai irkluojant įspūdingus, didžiulius „dragonboat“ laivus. Po kelių dienų, dalyviams jau susibendrąvus, visi išvyko į puikią jaunimo stovyklą, esančią atokioje, kalvotoje, miškais apaugusioje vietovėje. Apie interneto ar telefono ryšį nebebuvo „nė kalbos“, tad stačia galva visi pasinėrė į stovykloje organizuotas indėnų tematikos veiklas: tipių statybą ir mariginimą, totemų skaptavimą, sapnų gaudyklių kūrimą, veidų marginimą indėniškais motyvais, maisto ruošimą drauge. Galiausiai lietuvaičių iniciatyva buvo sukurtas improvizuotas šamanų ir dvasių vakaras, vainikavęs indėniškos tematikos veiklas. Užduotys, skirtos mišrioms dalyvių grupėms, reikalavo ypatingo dėmesio ir įsiklausymo. Džiugu, kad lietuvaičiai buvo geriausiai mokantys anglų kalbą, todėl jie ir ėmėsi iniciatyvos įvairiataučių komandų veikloje. Nors anglų kalba ir buvo pagrindinė projekto veiklos kalba, jaunimas taip pat mokė vieni kitus savo gimtųjų kalbų.

Padedant vokiečių teatro profesionalams, apjungti visus seniau pristatytus darbus į vieną bendrą teatro pastatymą, bei grįžus į Heilbronną, projektą vainikavo baigiamasis tarptautinės komandos pasirodymas publikai. Po jo daugybės projekto dalyvių akyse kaupėsi ašaros, nes viešnagė baigėsi, tačiau laukia dar vieni, ne mažiau įdomūs, projekto metai. Tikime, kad projektinė dešimties dienų išvyka suteikė moksleiviams daugiau pasitikėjimo savimi, ugdė jų žmogiškąsias vertybes ir paskatino tikėti Europa, kurios dalimi mes esame.

Į klausimą „Kodėl buvo verta dalyvauti tarptautiniame projekte?“ atsako projekto dalyviai – Klaipėdos licėjaus mokiniai: Skaistė Svajonė Jazilionytė. Tarptautinio projektu metu tu susipažįsti su kitokia žmonių kultūra, su užsienio šalių jaunimu, pastebi jo panašumus ir skirtumus. Tu patiri nepamirštamų nuotykių, išlipi iš savo komforto zonos, įgyji daug patirties, išmėgini dalykus, kurių nesi bandęs. Susirandi draugų, kurių nors ir nematai kasdien, bet visada žinai, kad gali aplankyti ar sulaukti atvykstant. Tai laikas ir žmonės, kurie liks tavo širdyje visada!

 


2017 m. spalio 16–20 d. Instituto Di Istruzione Superiore "Giovani Falcone" Palazzolo mieste, Italijoje vyko projekte dalyvaujančių mokytojų susitikimas, kuriame dalyvavo kūno kultūros mokytojas Saulius Lukonas ir šokių mokytoja Inga Palaitienė.

 

Kitas susitikimas – išvyka su mokiniais planuojama Prancūzijoje, Perpignan mieste 2018 m gegužės mėnesį. Tai bus paskutinis šio projekto etapas.

 

 

Pamokų ir konsultacijų laikas pradinių klasių mokiniams

Konsultacijos 805 - 850
1 pirma pamoka 900 - 945
PUSRYČIAI2 antra pamoka 1000 - 1045
3 trečia pamoka 1055 - 1140
PIETŪS4 ketvirta pamoka 1200 - 1245
5 penkta pamoka 1305 - 1350
6 šešta pamoka 1410 - 1455
7 septinta pamoka 1505 - 1550
PAVAKARIAI

Pamokų ir konsultacijų laikas vyresnių klasių mokiniams

1 pirma pamoka 805 - 850
2 antra pamoka 900 - 945
PUSRYČIAI3 trečia pamoka 955 - 1040
4 ketvirta pamoka 1050 - 1135
5 penkta pamoka 1150 - 1235
PIETŪS VYR. KL. MOKINIAMS6 šešta pamoka 1255 - 1340
PIETŪS GIMNAZISTAMS7 septinta pamoka 1400 - 1445
8 aštunta pamoka 1455 - 1540
9 devinta pamoka 1550 - 1635

Mokinių atostogos 2017-2018 m. m.

RUDENĮ

Rudens atostogos (5–8, I–IV kl.) 2017 m. spalio 30 d. – lapkričio 3 d.ŽIEMĄŽiemos (Kalėdų) atostogos (5–8, I–IV kl.) 2017 m. gruodžio 27 d. – 2018 m. sausio 3 d.
Žiemos atostogos (5–8, I–IV kl.) 2018 m. vasario 19 d. – vasario 23 d.


PAVASARĮ 

Pavasario (Velykų) atostogos (5–8, I–IV kl.) 2018 m. balandžio 3 d. – balandžio 6 d.

VASARĄ

Vasaros (5-8, I-III g.): 2018-06-15/2018-08-31

Mūsų rekvizitai

Klaipėdos licėjus
Įmonės kodas: 191832328
Kretingos g. 44, 92317 Klaipėda
Tel./faks.: 8 (46) 351286, +370 (616) 33807
Buhalterija: +370 (610) 10791
El.paštas: info@klaipedoslicejus.lt
AB DNB bankas
Klaipėdos filialas
Banko kodas: 40100
A/s Nr.: LT 544010042301124105